Obserwatorzy

środa, 3 listopada 2010

Do wiewiórki z poprzedniego postu doszedł Skunksik:)

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za zaglądanie do mnie i zostawianie miłych komentarzy. Aż się chce nadal coś robić, bo uskrzydlacie mnie. W nocy urodził się Skunksik. Oj naszyłam się go, bo dosłownie z końcówek futerek powstał. Miałam też mały problem z zaprojektowaniem go, nie mam za dużego pojecia o wykrojach i szyciu, więc się męczę. A zrobienie zdjęcia temu małemu śmierdzielowi, to już koszmar. Futerko czarne z dużym połyskiem, no jak wyszło tak wyszło, ale chciałam Wam jego pyszczek pokazać:)
A teraz biorę się za zamówione myszki, więc dziś chyba Was nie zanudzę następnym stworkiem:)

5 komentarzy:

  1. Jaki on słodki. Podziwiam Cię za te maskotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie absolutnie nas nie nudzisz! Maskotki są słodziakowe, a skunsik jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak prześliczny ... bardzo mi się podoba i naprawdę trzymałam kciuki całą noc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jest uroczy ten twój skunks .

    OdpowiedzUsuń