Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2011

Klamerki i aniołki:)

Kupiłam od Bogusi (szydełkowe czary mary) klamerki. Juz wiem , że za mało ich zamówiłam...bo tylko 25 sztuk:(.Będę się zaraz do Niej uśmiechała, bo wiem że ma jeszcze na zbyciu:)
Aniołki są śliczne, może tego na zdjęciach nie widać:). Chyba zrobie też taką girlandę adwentową z podwieszonymi woreczkami pod każdym aniołkiem. A w woreczkach jakieś drobne skarby:).
Myślę ze stolarz Bogusi zrobił coś fajnego i starannego:)
Aniołków mam już 17 w planach najmniej 50 sztuk:)

9 komentarzy:

  1. Faktycznie urocze te klamerkowe aniołki wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, mówiłam Ci,że okaże się,że klamerek masz za mało :)
    Osobiście ten złoty anioł bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli zdołałaś tak dużo ich "ubrać " to kiedy ty śpisz?
    Faktycznie aniołki wyglądają fantastycznie .Ja zrobiłam tylko małą przymiarkę , "ubrałam" 3 i chwilowo dość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze te aniołki :) Mnie szydełko jakoś nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cudne,cudne te aniołeczki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho! ho! ho! ...pokaźna anielska galeria. gratuluję pomysłowości i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te aniolki sa naprawde sliczne!

    OdpowiedzUsuń