Obserwatorzy

niedziela, 9 stycznia 2011

Wnusia już na nóżkach i wizyta Szalonej Anny:)

 Majeczka juz chodzi!!! Mało powiedziane: zapycha szybciutko na nożętach:)
Takie zdjęciucha dostałam dziś od córci i natychmiast się chwalę:)
Wczoraj była Ania z dzieciakami i swoim Szczęściem u mnie w celach naukowo-towarzyskich.
Pokażę Wam moje kochane jak uczyła mnie robić na maszynie dziewiarskiej, obiecałam jej to, że wszyscy zobaczą jak się przejęłą moją maszyną i tym, że ma mnie nauczyć:)...
A tu Ania prezentuje swój nowy komin:)

Ale tak serio, to Ania rozświetliła mi trochę horyzonty, niestety wygląda na to, że maszyny dziewiarskiej jeszcze chwilkę nie pokocham. Mam dość skomplikowany model maszyny. Zdecydowanie potrzebuję mniej profesjonalną:(.

10 komentarzy:

  1. fantastyczna wizyta ..Majeczka urocza .. biega -teraz zacznie sie dopiero zabawa z nią..Miłej niedzieli pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam dziewczyny...ach szkoda że tak daleko mieszkam od Was...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie , tylko gdzie jest twoje zdjęcie ????????????
    Majeczka jest śliczna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnusia urocza przepiękna dziewczynka, powodzenia z maszyną :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko coś ty tu wstawiła!!!!!!!!!Taką paskudną babę,ani uczesana,ani makijażu:)te Twoje pieski sa super,zawsze sie lubią przytulać,a my oczywiście lubimy pieski i kotki,ale ta baba tam nie pasuje na tym zdjęciu,wiesz że jestem niefotogeniczna:)musze nastepnym razem sobie jakis makijaż odwalic,bo Ty lubisz robić niespodzianki,ale byle wesolo,lubimy do Ciebie jezdzić:)Majeczka jest slodka,niedługo sama do babci przyleci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczną masz wnusię :))

    i miło jest zobaczyć Szaloną Annę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny,a nie widać że jestem szalona?maszyna zamieniła się w pieski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna,przesłodka,przeurocza! Wnusia oczywiście :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną masz wnuczkę. Co do maszyny spróbuj najpierw zrobić coś prostego.Dasz radę, na pewno-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń