Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Ametysty:)

Zrobiłam w nocy kpl ametystowy:)Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił. Ametysty kojarzą mi się z zimą. Wspaniałe kamienie!!!
Nie widac niestety dobrze, ale kto zna urok tych ciemno-fioletowych kamieni to wie, o co chodzi.Na dworze ponuro i nawet przy oknie zdjecie jest beznadziejne:(
Te troche lepsze zdjęcie:)
Zrobiłam kilka innych rzeczy, ale też zdjęcia do d...

Podsumowałam cały tydzień, od poniedziałku do niedzieli. Zrobiłam 44 bransoletki, 5 naszyjników, 11 par kolczyków, 8 aniołków na klamerkach, 5 misi, 2 broszki. JEZOOOO..ale jestem pracuś hihihi

3 komentarze:

  1. To prawda,pracuś z Ciebie niesamowity! Podziwiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi pracuś zgadzam się i o jakich zdolnych łapakach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pekne te ametysty i faltycznie ile tego narobilas?normalnie mnostwo a ta maskotki szydelkowe sa wspaniale:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń