Obserwatorzy

niedziela, 11 lipca 2010

Nowe CANDY w podziękowaniu za...ZAPRASZAM:)

Tylko w ten sposób mogę Wam wszystkim podziękować za komentarze i odwiedzanie mojego blogu, oraz fakt, że zbliżają się moje ufffffff kolejne urodziny.
Od tygodnia się zastanawiałam jak to zrobić, ale to chyba najlepiej w formie CANDY, bo blogowe zabawy wszycy lubimy. Podzielę się wiec bardzo chętnie moimi skarbami. CO TYDZIEŃ, W NIEDZIELĘ DORZUCĘ NASTĘPNĄ RZECZ!!! Na bieżąco poinformuję co to będzie.
Sprawa jak zwykle prosta, proszę o komentarz pod tym postem.Proszę o umieszczenie informacji o tym CANDY na swoim blogu na pasku po prawej stronie.W przypadku braku bloga, proszę napisać adres mailowy, lub numer gg, żeby jakiś kontakt można było nawiązać:)  Gdy dodam kolejną rzecz do CANDY, będzie można bez klopotu dublować swoje komentarze zwiększając swoje szanse:).Będzie miło, jeśli ktoś przy okazji umieści mój blog  na swoim w Obserwowanych:). Wszystkie "pisaninki"mile widziane i z góry za nie dziekuję.
Postanowiłam oddać w dobre ręce moje nowe krosno, włóczkę Sonatę-bawełna 70% / 30%wiskozy-100g /294 metry, włóczkę Virginię-bawełna100%-100g /417 m , opakowanie gliny rzeźbiarskiej, gazetkę Łapki kuchenne (Robótki extra). To na początek:). W następną niedzielę dodam znowu coś innego.
LOSOWANIE :2 sierpnia, ZAPISY do 1 sierpnia do godziny 24:).Przypominam o umieszczeniu informacji o moim Candy na własnym blogu, to warunek uczestniczenia w zabawie , jeśli ktoś posiada blog!!!
SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZABAWY:)
Kolejny prezencik dodany do mojego Candy z niedzieli 18 lipca:).Myślę, że bardzo się przyda rolka kordu:)
Następna rzecz będzie dodana w następną niedzielę:).ZAPRASZAM SERDECZNIE:)
Tadam....znowu niedziela i jak obiecałam kolejna rzecz do oddania. Długo się zastanawiałam, ale myślę, ze takie coś się przyda w domu w trakcie robótkowania:). Dwie płyty DVD z komediami polskimi. Proponuję "Małżeństwo z rozsądku", oraz "Brunet wieczorową porą".
ZAPRASZAM:))) Za tydzień losowanko, a do paczki dodam ciutkę przydasiów:)Ale to niespodzianka!!!

49 komentarzy:

  1. pierwsza? :) zapisuje sie :*
    buziaki i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry Wieczór

    Ja nie dubluje :) tylko swój e-mail wpisuje

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z wielką chęcią i zapraszam na moje candy http://aniajura.blogspot.com/2010/07/candy-miesiecznicowe-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super. Staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się, chociaż już wykorzystałam swoją szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie do kolejki zapisuje. U mnie sie wiadomość o candy wyświetla bo mam Cię w obserwowanych -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JA SIĘ RÓWNIEŻ ZAPISUJĘ NA TE SŁODKOŚCI .A MAM CIE I W OBSERWOWANYCH I W ULUBIONYCH.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ups...wydawało mi się, że już się ustawiłam w kolejce, ale mnie nie ma, no to sie usstawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj, jakie cukiereczki :) Zapisuję się oczywiście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zrzarło mój komentarz
    oczywiście ze się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm i mi zrzarlo komentarz:)ale i tak sie zapisuje,pozdrawiam cieplutko:)buziaczki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości i ja się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  14. To może i ja szczęścia spróbuję? :)
    Pierwszy raz jestem na Twoim bogu i bardzo mi się spodobał (szczególnie Twoje komentarze do zamieszczonych prac :)). Uśmiałam się ze "starca z miną mordercy" :D
    A mam jednocześnie pytanko, czy ta glina na zdjęciu jest dobra do tworzenia jakichś małych bzdurek? Nie jestem rzeźbiarką (choć na plastyce ponad dekadę temu byłam najlepsza z całej klasy ;)), ale sama mam w domu już taką glinę, która czeka aż mnie wena ogarnie. Trzeba ją wypalać czy może schnąć na parapecie? Bo u mnie kiepsko z wypalaniem :(
    PS: moje urodzinki też już za niedługo, to a nuż mi się poszczęści, i zrobisz mi ogromny prezent :D
    Pozdrawiam upalnie
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. PS: tak się składa, że - o ile masz na imię Alicja, a nie Alina - to jesteśmy imienniczkami :)
    I mam też pytanko: skąd taka nazwa bloga? Oraz tyle chomiczkowych grafik w kolumnie po prawej? Czyżbyś była, tak jak ja, wielbicielką tych gryzoni? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie z czego tworzyć:) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z miłą chęcią się zapiszę... :)
    Pozdrawiam i do mnie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. That nice candy! I like it!
    http://youclan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Alusiu!
    Wpisuję się w dniu urodzin i życzę Ci dużo zdrówka, samych miłych chwil, które można poświęcać hobby, duuużo kasy na własne przyjemności, no i oczywiście spełnienia marzeń - no bo przecież mamy marzenia.
    Zapisuję się do zabawy (może szczęście dopisze), informacje na blogu zaraz wstawię.
    Ściskam serdecznie i przesyłam bukiecik frezji:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią się zapisuję :)
    handmadebyaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Informacja już jest, ale po lewej stronie bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuje się i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne candy:) Bardzo chętnie się zapiszę:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pierwszy raz dzisiaj tu zajrzałam i bedę zaglądać i będzie to dla mnie znak że mam robić coś innego niż szycie gdy wygram to Candy tak sobie powiedziałam .Znaczy nie porzucę szycia
    ,a nauczę się czegoś innego dodatkowo.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli ja wygram, innym zawód sprawię
    Lecz tymi fantami chętnie się zabawię.
    http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl/

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja spróbuję szczęścia.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się z przyjemnością. Info na blogu pojawi się jeszcze dziś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Latkami się nie martw, jak przybędzie ich dużo, to wtedy ... ale głupotki piszę, mam sporo latek i wcale się tym nie przejmuje... sto lat Ci życzę, a jak tego będzie mało?... sto pięćdziesiąt by się zdało;-))))
    Już zaczęłam marzyć, co będę z tych cudnych prezentów robić;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. witam
    tez chetnie wezme udzial w candy :)
    pozdrawiam serdecznie -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Candy super, bardzo pomysłowe, z wielką chęcią się zapisuję, bo tam gdzie włóczki dają nigdy nie może mnie zabraknąć ;))) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam bloga,ale chce te prezenciki hahaha.Od dziecka mam tez ochote robic rozne rzeczy.Przyda mi sie wszystko.Pozdrtawiam i mam nadzieje wygrac Basia
    basiulka1981@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. z tego co zrozumiałam po każdej żeczy dodanej do twojego candy moge powtórnie się zapisać?!
    długo do mnie to dochodziło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Troszkę nie rozumiem, gdzie pisać następne komentarze? i nici i film, wszystko ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  34. No to trzeba zwiększyć szanse :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. stanę po taaakie skarby :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. no mam nadzieje ze szczescie sie do mnie usmiechnie cuuudowne candy :*
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja także ostrzę pazurki na te różności :D

    Pozdrawiam Magdalena Zawisza

    magda15135@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmm...ciekawe, do kogo sie usmiechnie szczescie?

    OdpowiedzUsuń
  39. kurcze ta rolka kordu oj oj ;) :) grzecznie się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopisuję się po raz drugi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super słodycze. Ustawiam się szybciutko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja staje w tej kolejeczce... :)

    Pozdrawiam serdecznie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z chęcią się dopiszę.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne candy, chętnie wezmę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. dopisuję się świetne candy mój blog drucikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne słodkości :0 Też się zapisuję ;)

    http://tengel27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział w losowaniu:) W wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejka wydłuża się, ale co tam.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń